marți, 19 aprilie 2011

La multi ani !

La multi ani !!
Te iubesc Te iubesc Te iubeesc :*
Imi doresc sa te vad mereu fericita, zambind, increzatoare in propriile forte, iubita, inconjurata de persoane dragi si cu ochii imbatati de vise :* Sa ai parte de cea mai frumoasa zi din an :* Frumoasa frumoasa, asa ca tine! ( inchei citatul) :*
Sa nu uiti niciodata ca ai in jurul tau foarte multe persoane care te iubesc si care-ti sunt alaturi, gata oricand sa faca totul pentru a aduce zambetul pe chipul tau si asta pentru ca esti o persoana deosebita (ahh de cate ori am auzit asta, dar pe buna dreptate, nu?). O persoana puternica, sincera, sensibila (mult mai sensibila decat lasa sa para:*), ce merita tot ce e mai bun :*
Te iubesc pentru ceea ce esti :* Si pentru ceea ce sunt eu datorita tie :*
Pentru toata lumina si caldura pe care-ai adus-o in viata mea :* pentru toate serile alea nebune, pentru party-urile noastre online, pentru miile de commenturi pe hi5 de care, a 2-a zi dupa ce le postam, radeam cu lacrimi, pentru toate momentele in care ai fost acolo pentru mine, pentru modul in care ma atingi acolo unde stii ca doare doar pentru a ma trezi la realitate, pentru ca tu nu esti “unt gay” , pentru faptul ca mi-ai umplut hi5-ul de melodii populare (“Hai Catrinta si ne-arata cum canta Camy cand e beata \:d/), pentru mesajele de vara trecuta trimise la 2 noaptea, pentru durerea de picioare pe care am avut-o duminica trecuta ca m-ai plimbat tot orasul, pentru zilele alea de vara in care radeam de dimineata pana seara, pentru toate momentele in care suntem impreuna (caci fiecare clipa cu tine e speciala), pentru atractia ta fata de Poupi sau Heathcliff, pentru Screamurile pe care mi le dai chiar cand ascult muzica :-l (vai ce-mi place asta) , pentru momentele in care nu ma lasi sa uit ca Cineva ma iubeste, pentru ”Cand zici Alina, zici Camelia.” :*
(Pentru ca vreau la baie dar nu ma duc pentru a nu intarzia cu urarile de rigoare ;;). Sa nu mai zic, ma simt mai ceva ca de revelion :) ) )
Pentru ca te iubesc, pur si simplu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu